تصویر شاخص بهترین متخصص زنان

راهنمای انتخاب یک متخصص زنان خوب

آنچه می خوانید...

جراحی زیبایی زنان یکی از جراحی هایی است که امروزه به میزان زیادی مورد توجه همگان قرار گرفته است. این جراحی مربوط به اندام تناسلی زنان بوده و بسیاری از افراد علاوه بر زیبایی نیاز درمانی به انجام اینگونه جراحی دارند. در بسیاری از بانوان به دلیل پایین بودن میل جنسی یا بزرگ بودن بیش از حد لابیا ها و یا علت های دیگر افراد نیاز دارند این جراحی ها را انجام دهند. این جراحی ها امروزه در تمام جهان طرفداران بسیاری دارند اما سوالی که ذهن بسیاری از مراجعین را به خود اختصاص می دهد این است که چگونه می توان به بهترین جراح زیبایی زنان مراجعه کرد؟

همچنین بسیاری از بانوان ممکن است برای درمان بسیاری از مشکلات و اختلالات در ناحیه تناسلی و رحم خود مجبور باشند به متخصص زنان مراجعه کنند اما نکته ای که برای این افراد هم بسیار مهم است یافتن بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران است. برای پاسخ به این سوالات به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطالب را بخوانید تا با ویژگی های بهترین متخصص زنان و نحوه یافتن بهترین متخصص آشنا شوید.

وظایف متخصص زنان و زایمان

یک متخصص زنان در حالت کلی وظایف متعددی دارد و می تواند بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی را انجام دهد. در این بخش می خواهیم تمام مشکلاتی که به یک ممتخصص زنان و زایمان مربوط می شود را بیان کنیم. یک متخصص زنان در سه حوزه فعالیت دارد:

اینفوگرافیک وظایف پزشک متخصص زنان

در ادامه به توضیح هر یک از این حوزه ها خواهیم پرداخت و انواع روش هایی را که برای رسیدن جراح زنان به هدف موثر می باشند را نیز توضیح خواهیم داد.

انواع جراحی های زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان دو نوع داخلی و خارجی دارد که پزشک باید هر دو نوع را به خوبی بشناسد و با استفاده از بهترین متد ها نسبت به جراحی اقام نماید. از جمله جراحی های زیبایی پر کاربرد که بسیاری از زنان تمایل به انجام آن دارند عبارتند از:

جراحی لابیا پلاستی یا همان جراحی پلاستیک واژن

جراحی لابیاپلاستی که به نوعی جراحی پلاستیک واژن به شمار می آید یک جراحی زیبایی درمانی می باشد که در آن لابیا های داخلی و خارجی تغییر می یابند. در تمام بانوان اندازه و فرم لابیا ها با یکدیگر متفاوت می باشد و در بسیاری از افراد پس از زایمان نیز این لابیا ها تغییراتی می کنند که ممکن است فرد را دچار مشکلات متعددی کند. بسیاری از افراد به دلیل بزرگ بودن لابیا ها نمی توانند لباس های تنگ بپوشند زیرا دچار درد می شوند، همچنین بزرگ بودن لابیا ها می تواند سبب درد هنگام برقراری رابطه جنسی شود به همین علت این افراد به انجام جراحی لابیا پلاستی روی می آورند.

این جراحی به صورت سرپایی و معمولا با بیحسی بوده و با برش در ناحیه لابیه و بریدن قسمت های اضافی آن سبب بهبود مشکلات در این ناحیه می شود. این جراحی نهایتا یک ساعت طول می کشد و پس از آن بیمار به منزل می رود. برخلاف بسیاری از افراد که تصور می کنند لابیاپلاستی ممکن است سبب از بین رفتن غرایز جنسی شود این جراحی بر عکس باعث بالا رفتن حس در روابط جنسی می گردد.



جوانسازی و سفید کردن واژن با تزریق مزو

امروزه برای جوانسازی واژن روش های جدید و کم تهاجمی وجود دارد که یکی از این روش ها مزوتراپی واژن است. مزوتراپی واژن یکی از راه های زیبایی واژن می باشد که در آن با تزریق مزوتراپی به ناحیه واژن این کار انجام می شود.

با بالا رفتن سن سطح کلاژن پوست کاهش می یابد و سبب از بین رفتن سفتی ناحیه می شود. تزریق مزو می تواند این ناحیه را لیفت کرده و جوانی را به آن بازگرداند. از جمله مزایای این روش می توان به زیبایی، بالا رفتن میل جنسی و لذت از رابطه جنسی اشاره کرد.

مزوتراپی محلول هایی هستند که با افزایش کلاژن و بالا بردن جریان خون سبب سفیدی ناحیه واژن می شوند که این کار از طریق سوزن های بسیار کوچکی که دردناک نیستند انجام می شود. این پایین آمدن سطح کلاژن معمولا در سنین نزدیک به یائسگی یا پس از زایمان طبیعی رخ می دهد که بهترین درمان برای آن مزوتراپی است.

این روش از طریق تزریق کوکتل های مزو توسط سوزن های ریزی به این ناحیه انجام می شود که روشی دردناک نبوده و تنها نیاز به بی حسی جزئی دارد. معمولا تزریق مزوتراپی نیاز به گذراندن دوران نقاهتی ندارد. مزوتراپی دقیقا روی بافتی که می خواهیم تاثیر می گذارد و جای دقیق برای تزریق را متخصص زنان و زایمان مشخص خواهد کرد.

ما-را-در-اینستاگرام-دنبال-کنید

جراحی هودکتومی یا کلیتوریس

جراحی هودکتومی نوعی جراحی زیبایی کلیتوریس محسوب می شود که در آن کلاهک یا هود کلیتوریس که مانع از لذت جنسی است برداشته می شود. بسیاری از افراد این جراحی را با ختنه دختران اشتباه می گیرند در این باره باید بگوییم این دو جراحی کاملا بر عکس هم بوده و بر خلاف ختنه که میل جنسی را کاهش می دهد جراحی هودکتومی باعث بالا رفتن میل جنسی خواهد شد.

همانطور که می دانیم کلیتوریس نقش اساسی در به ارگاسم رسیدن زنان دارد و در صورتی که روی آن با هودکلیتوریس پوشانده شده باشد به طوری که این ناحیه غیر قابل دسترس باشد یا روی آن چین و چروک باشد، زن ها در ارگاسم مشکل پیدا می کنند.

تزریق چربی یا ژل به واژن

یکی از مشکلاتی که معمولا در ناحیه واژن با آن درگیر می شویم شلی و افتادگی این ناحیه است که معمولا در اثر بالا رفتن سن این اتفاق می افتد. یکی از راه های رفع افتادگی واژن و همچنین جوانسازی این ناحیه تزریق چربی به آن است. چربی از یکی از نواحی بدن برداشته شده و به واژن تزریق می شود.

در واقع این بافت چربی دارای خون و سلول های خونی می باشد که می تواند در این ناحیه نقش سلول های بنیادی را ایفا کرده و سبب جوانسازی واژن شود. این چربی چون از بافت بدن برداشته می شود نمی تواند باعث حساسیت شده با مشکلی برای فرد بوجود آورد و این کار برای همه امکان پذیر است البته ممکن است برای افرادی که بیش از حد لاغر هستند و چربی کمی در بدنشان دارند نتوان از این روش اسفاده کرد.

در بسیاری از افراد پزشک متخصص توصیه می کند که این تزریق همراه با جراحی انجام شود تا مطلوب ترین نتیجه را به ما بدهد. معمولا در جراحی لابیاپلاستی میزانی چربی به واژن تزریق می شود. این چربی علاوه بر کاربرد های ذکر شده می تواند باعث تنگ شدن ناحیه واژن شود و یکی از روش های خوب امروزی به شمار می رود.

در بسیاری از افراد ممکن است از ژل و چربی به طور همزمان استفاده شود یا فقط از ژل استفاده شود که معمولا پزشکان تزریق چربی را ترجیه می دهند زیرا از بدن خود فرد است و حساسیت به آن پیش نمی آید و همچنین ماندگار تر می باشد.

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن که به آن واژینوپلاستی نیز می گویند می تواند به دو صورت انجام شود: یکی به شکل جراحی کانال واژن و دیگری با نخ. این جراحی به منظور های مختلفی انجام می شود که اصلی ترین اهداف آن زیبایی و جوانسازی و تنگ کردن کانال واژن است. معمولا پس از زایمان طبیعی و یا با بالا رفتن سن ناحیه واژن دچار گشادی شده و سبب اختلال در روابط جنسی می شود که برای بازگرداندن خاصیت کشسانی و الاستیسیته این ناحیه می توان واژینوپلاستی انجام داد. این جراحی باعث بالا رفتن لذت جنسی و بهبود ارگاسم می شود. گاهی ممکن است این مشکل در اثر چاقی و لاغری های مداوم ایجاد شود.

برخی پزشکان این کار را با لیزر نیز انجام می دهند که تاثیری مشابه جراحی نداشته و برای داشتن تاثیر باید این لیزر در اتاق عمل و به طور ترکیبی با جراحی انجام شود. یکی از مزیت های واژینوپلاستی جلوگیری از عفونت واژن است که در بسیاری از افراد به دلیل باز بودن کانال واژن شاهد آن هستیم. همچنین می توان با استفاده از نخ های مخصوص ناحیه واژن را تنگ و لیفت کرد اما بهتر است جراحی انجام شود. در صورت نیاز فرد به دیگر جراحی را پزشک متخصص این کار را همراه با جراحی دیگری مانند لابیاپلاستی یا پرینوپلاستی و … انجام خواهد داد. این جراحی نیز دوران نقاهت چندانی ندارد و فرد سریعا به حالت طبیعی خود باز می گردد. تنها کافی است مراقبت های پس از جراحی به خوبی انجام شوند.

پرینوپلاستی

پرینوپلاستی نیز یکی از راه های تنگ کردن واژن به حساب می آید که برای افرادی که تنها دهانه واژنشان گشاد شده است پیشنهاد می شود. بسیاری از افراد با بالا رفتن سن به این جراحی نیاز پیدا خواهند کرد که در آن با تغییر در قسمت بیرونی واژن که پرینه نامیده می شود این کار انجام خواهد شد.

تفاوت میان واژینوپلاستی و پرینوپلاستی در این است که در واژینوپلاستی دیواره های واژن به هم نزدیک می شوند و کانال واژن تنگ می شود اما در پرینوپلاستی فقط پرینه ها ترمیم می شوند.

کربوکسی تراپی واژن

امروزه راه های مختلفی برای جوانسازی واژن و رفع تیرگی آن در علم پزشکی وجود دارد که یکی از این روش ها کربوکسی تراپی می باشد. کربوکسی تراپی با تولید کربن دی اکسید در ناحیه واژن توسط دستگاهی سبب می شود که اکسیژن سازی در ناحیه بالا رود. به علت بالا رفتن غلظت co2 گاز اکسیژن مجبور می شود از هموگلوبین جدا شده و به بافت واژن وارد شود.

ازدیاد اکسیژن در این ناحیه سبب ایجاد عروق خونی در این بخش و بالا رفتن گردش خون می شود. زمانی که گردش خون بالا می رود به خودی خود باعث جوانسازی و تولید کلاژن می شود، همچنین باعث افزایش متابولیسم واژن خواهد شد. بر خلاف باور بسیاری از افراد این گاز کربن دی اکسید سمس نبوده و تولید اکسیژن را بالا می برد. یکی دیگر از مزایای این روش این است که نیازی به مراقبت و گذراندن دوران نقاهت پس از انجام ندارد.

کربوکسی تراپی واژن

معاینه و درمان انواع بیماری های زنان

به طور کلی بانوان بسیاری در ناحیه واژن و رحم ممکن است دچار مشکلاتی شوند که درمان این مشکلات تنها با مراجعه به بهترین متخصص زنان قابل انجام است. اگر چه درمان ها و بیماری های زنان بسیار گسترده می باشند اما در ادامه به چند نمونه از درمان هایی که پر کار برد تر می باشند خواهیم پرداخت:

هیسترکتومی

هیسترکتومی یکی از روش های رایج برای برداشتن رحم زنان می باشد. برداشتن رحم می تواند دارای دلایل مختلفی اعم از درد، عفونت، سرطان و … داشته باشد. برای برداشتن رحم به روش هیسترکتومی سه راه وجود دارد؛ یکی از راه ها هیسترکتومی شکمی است که در آن رحم از طریق یک شکاف بزرگ روی شکم خارج می شود. دیگری هیسترکتومی واژینال است که با زدن یک برش کوچک در واژن رحم از همین ناحیه بیرون می آید. آخرین راهی که برای این کار وجو دارد هیسترکتومی لاپاروسکوپی است که در آن یک دستگاه لاپاروسکوپ از سوراخ کوچکی در شکم وارد می شود و پس از مشاهده رحم توسط دوربین جراح رحم را به تکه های کوچک تبدیل کرده و از سوراخ های کوچک روی شکم خارج می کند.

درمان خشکی واژن و بی اختیاری ادرار با تزریق مزو

یکی از مشکلات زنان که در اثر بالا رفتن سن برای آن ها پیش می آید بی اختیاری ادرار است که این مشکل بسیار آزار دهنده می باشد، یکی از راه هایی که متخصصان زنان به بیماران پیشنهاد می دهند تزریق مزو برای رفع این مشکل است. کوکتل های تزریقی در مزوتراپی می توانند باعث کلاژن سازی و افزایش حالت ارتجاعی واژن شده و از مشکلات مختلفی مثل بی اختیاری ادرار جلوگیری کنند.

همچنین یکی از مشکلاتی که زنان در سنین بالا با آن مواجه می شوند خشکی واژن است، زمانی که این مشکل در فرد ایجاد می شود راه های مختلفی برای درمان وجود دارد که یکی از بهترین راه ها تزریق مزو می باشد زیرا این کوکتل ها با خاصیت آبرسانی که دارند می توانند این مشکل را حل کنند.

درمان خشکی واژن

درمان افتادگی واژن

افتادگی واژن یکی از مشکلاتی است که برای بانوان پیش می آید که این مشکل با جراحی قابل حل می باشد. البته راه های دیگری نیز برای این کار وجود دارد اما بیشتر متخصصان این روش را بهترین روش می دانند. افتادگی واژن سبب عدم رسیدن به لذت جنسی، بی اختیاری ادرار، خروج باد از واژن و … است و برای رفع این مشکلات آزار دهنده جراحی توصیه می شود زیرا نتیجه خیلی زود تر برای فرد میسر خواهد شد.

درمان عفونت واژن

عفونت واژن یکی از بیماری هایی است که زنان با آن در ارتباط هستند و با خروج ترشحات و التهاب و سوزش و خارش همراه است. معمولا متخصص زنان برای این گونه مشکلات درمان های مختلفی را در نظر می گیرد که معمولا این مشکل با مصرف دارو یا استفاده کرم درمان می شود. گاهی نیز ممکن است از هر دو به طور همزمان استفاده شود.

درمان عفونت رحم

عفونت دهانه رحم معمولا از طریق رابطه جنسی و ورود باکتری از واژن به دهانه رحم ایجاد می شود. گاهی نیز این بیماری در اثر بیماری التهابی لگن ایجاد خواهد شد که برای درمان آن باید به متخصص زنان مراجعه کرد. این مشکل همراه با خروج ترشحات و درد در شکم و لگن و هنگام برقراری رابطه جنسی همراه است. برای درمان این عفونت ها عموما پزشک آنتی بیوتیک تجویز می کند و فرد را از ببرقراری رابطه جنسی منع می کند.

درمان افتادگی رحم

افتادگی رحم ممکن است سه مرحله داشته باشد، در نوع اول دهانه رحم وارد واژن می شود، در نوع دوم دهانه رحم تا دهانه واژن پایین می آید، در نوع سوم دهانه رحم از دهانه واژن خارج می شود. این عارضه دارای عوارضی است که بیمار را مورد آزار قرار می دهد؛ این عوارض شامل احساس درد در شکم و لگن، درد در هنگام نزدیکی، خونریزی واژن و ترشح غیر عادی و بروز عفونت در واژن می باشد. درمان این عارضه بستگی دارد که مشکل در چه حدی پیشرفت کرده باشد و در صورت حاد بودن باید جراحی انجام شود.

رفع افتادگی رحم

درمان کیست دهانه رحم

کیست دهانه رحم کیست هایی خوش خیم هستند که بر روی دهانه رحم ایجاد می شوند. به طور معمول این کیست ها لزج بوده و حاوی مایعی زرد رنگ می باشند و به دلیل این که کیست ها خوش خیم و غیر سرطانی هستند نیاز به درمان ندارند اما در صورتی که آزار دهنده باشند می توان برای درمان از لیزر یا کرایوتراپی استفاده کرد.

درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی به بافت نرم و برآمده ای که در ناحیه تناسلی ایجاد می شود می گویند. این زگیل ها معمولا از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند و ممکن است روی مقعد، واژن یا دهانه رحم ظاهر شوند که همراه با سوزش، خارش و درد می باشند. معمولا برای از بین بردن زگیل دارو مصرف می شود یا فرد باید آن را سوزانده یا فریز کند. امروزه بیشتر از روش کرایوتراپی که همان فریز کردن است برای درمان زگیل استفاده می شود.

مسائل مربوط به زایمان

یک متخصص زنان و زایمان باید تبحر خاصی برای به دنیا آوردن نوزادان داشته باشد و برای بیمار خود بهترین روش زایمان را بر اساس سن و فرم بدن فرد و اندازه نوزاد انتخاب کند. همچنین در درمان مشکلات نازایی نیز باید بتواند به بیمار خود کمک کند. روش های زایمان و درمان نازایی شامل موارد زیر هستند که به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:


انجام سونوگرافی و چکاپ ماهانه

یکی دیگر از وظایف متخصص زنان انجام سونوگرافی های ماهانه است که برای سلامت جنین و بررسی وضعیت قرار گیری جنین در شکم مادر انجام می شود. در سونوگرافی مادر، تعیین جنسیت نیز توسط متخصص زنان انجام می شود. این سونوگرافی های دوره ای برای سلامت مادر و جنین الزامی می باشد.


درمان نازایی

در صورتی که علت ناباروری مربوط به زنان باشد می توان آن را به سه دسته تقسیم کرد؛ مشکلات تخمک گذاری، نارسایی رحم و نارسایی اولیه تخمدان. درمان نازایی باید توسط متخصص زنان انجام شود و برای آن معمولا درمان به روش IVF، IUI، اهدا تخمک و … در نظر گرفته می شود. امروزه از روش رحم جایگزین نیز برای درمان ناباروری استفاده می شود که نتیجه ی مطلوبی تا الان داشته است.


زایمان سزارین

زایمان به صورت سزارین نوعی زایمان است که در آن جنین از طریق برشی روی شکم و رحم به دنیا می آید. این روش مزایا و معایبی دارد و به همین دلیل بیشتر زایمان طبیعی توصیه می شود. اما در بعضی شرایط فرد لازم است حتما سزارین انجام دهد برای مثال زمانی که چند قلو زایی باشد، مادر مشکلی در رحم داشته باشد و …. عمل سزارین با بی حسی یا بیهوشی انجام می شود و در نهایت رحم و شکم بخیه زده می شود.


زایمان طبیعی

این نوع از زایمان از قدیم توصیه می شود و برای زنان ضرری ندارد یکی از مزایای آن نیاز نداشتن به بیهوشی است. در زایمان طبیعی مادر زمان احساس درد به پزشک مراجعه می کند و جنین از دهانه واژن خارج می شود البته قابل ذکر است هر دردی درد زایمان نبوده و گاهی درد برای گشاد شدن دهانه رحم و آماده شدن مادر برای زایمان است. در صورتی که جنین چرخیده باشد یا چاق باشد و نتوان از واژن خارج کرد نیاز است سزارین انجام شود. نکته حائز اهمیت این است که برای جلوگیری از گشاد شدن واژن پس از زایمان این ناحیه بخیه می خورد.

ویژگی های بهترین متخصص زنان

برای این که به بهترین متخصص زیبایی زنان مراجعه کنیم در اولین قدم لازم است ویژگی های بهترین جراح را بشناسیم تا با وجود تعداد زیادی از متخصصان به بهترین متخصص مراجعه کنیم. در ادامه به این ویژگی ها خواهیم پرداخت:


 بیمار محور بودن

یکی از ویژگی هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث تفاوت بین جراحان مختلف می شود بیمار محور بودن جراح است؛ این گونه جراح خواسته های بیمار و توقع بیمار از جراحی را تا حد ممکن که مانع آسیب به بیمار نشود، در اولویت خود قرار می دهد تا همواره رضایت بیمار را به همراه داشته باشد. البته قبل از هر چیز پزشک بهترین راه حل درمان را ارئه می دهد تا بیمار با دانش کامل خواسته ی خود را بیان کند.

همچنین لازم است پزشک پیش از انجام جراحی به بیمار نتیجه عمل و مراقبت های پس از آن که شامل دوران نقاهت است را توضیح دهد. اگرچه پیشبینی نتیجه عمل معمولا مشخص نبوده و ممکن است با عوامل مختلف تغییر کند اما می توان به صورت حدودی توضیح داد.


تجربه و تخصص پزشک

داشتن تجربه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای مراجعه به بهترین متخصص زیبایی حائز اهمیت است. زیرا این موضوع از عوارض بعد از عمل کم کرده و نتیجه بهتری را برای ما رقم میزند. در نتیجه ما به افرادی که به دنبال انجام این گونه جراحی ها هستند پیشنهاد می کنیم قبل از انجام جراحی به خوبی درباره جراح و نتایج و تجربیات پزشک تحقیق کرده و سپس عمل انجام دهند.  

در این خصوص متقاضیان می توانند به صفحات دکتر مانند اینستاگرام و آپاراتن وارد شده و نمونه کار های پزشک و نظرات کاربران را مشاهده نمایند.


استفاده از تکنیک های روز پزشکی

امروزه برای درمان های مختلف راه ها و دستگاه های پیشرفته ی بسیاری وجود دارد که لازم است اگر می خواهید هر یک از جراحی های زیبایی زنان را انجام دهید به پزشکی مراجعه کنید که از به روز ترین دستگاه ها و متد های جراحی استفاده نماید.


دسترسی راحت به مطب

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای مراجعه به یک متخصص وجود دارد این است که محل قرار گیری مطب جایی باشد که برای همگان دارای دسترسی راحت بوده و دارای گوگل مپ باشد تا بتوان به راحتی به مطب مراجعه کرده و از مسیریاب ها استفاده کرد.

نحوه یافتن بهترین متخصص زیبایی زنان

برای پیدا کردن بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان کافی است با توجه به موارد زیر اقدام کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

جستجو در اینترنت

امروزه مراجعه به گوگل و جستجو درباره بهترین متخصص زیبایی زنان می تواند بهترین انتخاب باشد. با این کار شما به گوگل مپ و مقالات پزشک دسترسی یافته و می توانید با نظرات مراجعین روبرو شوید و در صورت مثبت بودن تعداد زیادی از نظرات به پزشک مراجعه نمایید.

همچنین در صورتی که پزشک شما سایت داشته باشد به راحتی می توانید مقالات مربوط به جراحی و مراقبت های قبل و بعد جراحی را در آن مطالعه نمایید.

با مشاهده ی ویدئو روبرو می توانید نحوه ورود به سایت دکتر ویدا ناجی را مشاهده نمایید

پرسش از اطرافیان

در صورتی که یکی از آشنایان نزدیک شما نزد پزشک مورد نظرتان جراحی انجام داده باشند می تواند یک منبع بسیار عالی برای شما باشد از این جهت که می تواند به شما درباره نحوه برخورد پزشک و پرسنل، بهداشت مطب، روش های مورد استفاده و … اطلاعات زیادی بدهد. هنمچنین اطرافیان شما می توانند به عنوان یک نمونه کار پزشک به شمار آیند و تجربیات خود با پزشک مربوطه را با شما در میان بگذارند.

جستجو در صفحات مجازی

امروزه بسیاری از پزشکان در صفحات مجازی مانن اینستاگرام حضور دارند و در این صفحات اطلاعاتی در رابطه با خود و بیماری ها و جراحی هایی که در مطب خود انجام می دهند، قرار می دهند. شما با دیدن تصاویر و توضیحات پزشک می تواند اطلاعات زیادی در رابطه با بیماری های خود و مشکلاتتان بدست آورید. همچنین در این بخش نظرات کاربران بسیار تاثیرگذار می باشد. یکی دیگر از مزایای این شبکه های اجتماعی دسترسی و ارتباط راحت با پزشک است.

لوگو اینستاگرام
نام
نام خانوداگی
ایمیل
پیام شما
فرم شما با موفقیت ثبت شد.
یک اشتباه رخ داده است. لطفا دوباره چک کنید.

سوالات متداول

کلام آخر

برای انجام هرگونه جراحی چه زیبایی و چه درمانی لازم است به بهترین متخصص مراجعه شود زیرا در غیر این صورت ممکن است برای شما عوارض یا مشکلات جبران ناپذیری اتفاق بیافتد. بنابراین ما به شما با توجه به فاکتور های ذکر شده درباره بهترین متخصص زیبایی زنان دکتر ویدا ناجی را برای انجام هرگونه جراحی زنان اعم از زیبایی و درمانی توصیه می کنیم.

دکتر ویدا ناجی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *